Digital Dialogues was voorheen 038 Digital
038 Digital was vanaf het begin een succes. Zwolse marketeers en ondernemers zijn echt op zoek naar een plek om te netwerken en te leren over onderwerpen als TikTok-marketing, contentmarketing en AI. Dat blijkt uit de bezoekcijfers van het evenement: de eerste editie in februari 2019 was binnen een uur volgeboekt en de avond van afgelopen dinsdag was, met 350 aanmeldingen, een voorlopig hoogtepunt in de geschiedenis van de stichting.
De kerndoelstelling van Digital Dialogues is niet anders dan die van voorganger 038 Digital. "Het gaat erom dat we de digitale community bij elkaar brengen. Zodat we van elkaar kunnen leren en bouwen aan een krachtig, regionaal netwerk van marketeers en ondernemers," vertelt Milan van Bruggen, bestuurslid van Digital Dialogues."
Maar we willen het evenement laten groeien. Met meer bezoekers kunnen we meer, grotere en andere evenementen en activiteiten gaan organiseren, meer bekende sprekers uitnodigen en iedereen de kans geven om ook buiten Zwolle nieuw netwerk op te bouwen."
Aan het evenement in Hedon verandert voorlopig niet veel, vertelt Van Bruggen: "We willen eerst graag onze collega's uit Friesland, Groningen, Drente, Flevoland en Gelderland in Hedon uitnodigen. Daarna gaan we kijken of we in die provincies lokale evenementen kunnen organiseren."